اداره ثبت نام و خدمات آموزشی

شرح وظایف اداره ثبت نام و خدمات آموزشی:

1- برنامه ریزی و ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری.

2- تشکیل پرونده دانشجویان و بررسی مدارک تحصیلی براساس دستورالعمل ثبت نامی سازمان سنجش.

3- تدوین دفترچه راهنما جهت دانشجویان جدیدالورود.

4- انجام امور مربوط به صدور گواهی اشتغال به تحصیل.

5- بررسی و اقدام در خصوص تقاضای مرخصی تحصیلی دانشجویان.

6- بررسی و کنترل پرونده های ثبت نامی و اقدامات لازم در خصوص رفع نقص مدارک از طریق مکاتبه با واحدهای مرتبط.

7- هماهنگی با سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص دریافت لیست پذیرفته شدگان و مدارک ثبت نامی شامل کارت، کارنامه و ...

8- انجام امور مرتبط با سامانه گلستان از قبیل تکمیل فیلد مشخصات امور مربوط به دانشجویان.

9- تهیه و تنظیم تقویم آموزشی.

10- بررسی درخواست نقل و انتقالات دانشجویان و مکاتبات مربوطه با دانشگاههای مبداء و همچنین اعلام نتایج کمیسیون.

11- ارسال تقاضای مهمانی، انتقالی، دانشجویان این دانشگاه به سایر دانشگاهها.

12- نظارت و پیگیری امور مرتبط با دانشکده های تابعه.

13- ارسال پرونده های انتقالی به دانشگاههای دیگر.

14- تمدید اقامت دانشجویان اتباع خارجی.

15- خروج از کشور جهت انجام امور علمی ( شرکت در کنفرانس ، همایش علمی یا ارائه مقاله)

16- صدور معرفی نامه جهت گذراندن سمینار، پروژه، پایان نامه و یا تکمیل آماری.

17- بررسی ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق دانشجویان.

18- ابلاغ آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخش نامه های آموزشی و برنامه های درسی رشته های مختلف به دانشکده ها.

19- تهیه لیست دانشجویانی که در موعد مقرر ثبت نام ننموده اند.

20- غیرفعال نمودن دانشجویان عدم ثبت نام.

21- تعیین وضعیت میهمان، انتقال و ... در سیستم گلستان.